torsdag 6 november 2008

Klack eller inte klack - det är frågan

Tre par skor rikare, mycket pengar fattigare. Men nu fick jag i alla fall precis det jag behövde. Ett par stövlar utan klack, ett par gummistövlar utan klack (ööh... ) och ett par finskor nästan helt utan klack. Nu är jag trött på att ha ont i fötterna bara för att vara fin hela tiden. Det finns faktiskt massor av fina skor utan klack, jag har bara inte sett dom förut.

Väskan är packad, det är bara toalettgrejerna som är kvar, men dom tar jag i morgon. Därför får väl även invägningen bli i morgon, med risk att få göra en akut ompackning.
Gud va mycket meningslösa inlägg det har blivit den senaste tiden, men det här är ju det enda som finns i mina tankar just nu.

Nu har jag 45 minuter kvar att mysa med älsklingen innan han åker och jobbar. Jag ska ta vara på den tiden!

0 kommentarer: