söndag 16 november 2008

Rapport #12

Hittills har Queen-veckan varit riktigt rolig. Ikväll spelade ett band massor med låtar och vår volontärledare var sångaren i bandet! Det var så härligt att se alla dessa gäster som shakar loss irullstolar, men kryckor och annat. Glädjen i deras ögon är ingenting man ser ofta, så ärlig glädje på något vis. Jag har massor av bilder från kvällen, men nu är klockan mycket och jag orkar inte plugga in minneskortet i datorn och föra över.
I kameran har jag även bild på schemat för kommande vecka. På torsdag när det är vår lediga dag går självklart resan till Liverpool. Men vi kommer nog åka dit i alla fall efter vår sovmorgon som vi tänker njuta av. Kommer inte ihåg så mycket av vad som ska hända mer än det men bowlingen skulle återkomma på måndag igen och någon dag skulle vi till Blackpool Zoo!

Nu börjar klockan närma sig midnatt och min ögonlock har blivit ganska tunga efter en stor stark i baren nyss. En smirnoff Ice gick ner också innan jag gav upp och gick hit mot sängen. Imorgon är planen att jag, Johanna och Anneli ska ta med oss tre gäster ner på stan här i Southport och shoppa lite. Alla de som vi ska ha med oss är självgående med elektriska rullstolar som de styr själva, så vi behöver inte ens släpa omkring på en rullstol mellan hyllorna i butikerna! Jag tror det kommer bli supernice!

En lustig grej här är att man vaknar precis som man somnar. Exakt i samma position. Förstår ni då hur trött man är?
Danne kan nog intyga att jag inte är den som ligger still annars ;)

Hoppas du hade kul ikväll älskling. Jag saknar dig så himla mycket, mitt hjärta!

0 kommentarer: