måndag 10 november 2008

Rapport #4

Huvudsysslan för dagen har varit bowling! Vi var ungefär 30 personer som åkte (hälften volontärer och hälften gäster) och vi hade det riktigt trevligt. Vi började med en lunch i bowlinghallens restaurant. Eller lunch och lunch... en smörgås är vad som kallas lunch här, i Sverige skulle vi nog kalla det frukost. Hur som helst så gick det riktigt bra för mitt lag som vann över de andra lagen med ganska stor marginal. Jag slog nytt rekord med 121 poäng och kom tvåa totalt bland alla. Det fick jag ju vara nöjd med. Ganska mycket nöjd dessutom! Jag var ju bara 2 poäng från segern också!

Det jobbigaste med resan är när 15 rullstolar ska lastas in och ut ur bussen, det tar så enormt lång tid. Och även om himlen varit blå idag så är det riktigt kallt ute.
Vad som händer ikväll har jag inte så stor koll på, men nu ska vi snart äta middag i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

121 poäng, det är inte dåligt det. Luktar fusk lång väg..;) barnklotet? :P

Jenny sa...

Haha, ja vad kan jag säga.. vi hade de där skydden uppe så inte klotet kan åka i rännan ;) hahaha