lördag 1 november 2008

Shopping & Operation räddning

Jag avböjde hockeyn och tog istället en shoppingrunda med mamma på Tuna Park. Jag älskar att shoppa, undrar egentligen hur det kan få en att må så bra av att spendera pengar när man annars mår så dåligt när räkningar och dylikt ska betalas. Hur som helst så mår jag relativt bra nu. Följande har inhandlas:
- En jättemysig stickad tröjklänning med stor och härlig krage
- En reseadapter till Englands dumma eluttag
- Shampo & Balsam
- Höstiga, glittriga blommor till vårt vardagsrum (ja, i plast... hehe..)

Jag är nöjd med mina inköp, speciellt den stickade. Kommer bli så fint med ett par svarta tights under. Vintermys. Och blommorna kommer också bli fina! Resen av shoppingen var ju aningens tråkiga varor, men nödvändiga. Det bästa av allt med hela shoppingrundan var att jag bara spenderade 150 kr. Det utöver dom pengarna fick jag shoppingbidrag av Danne till! NÖJD!

Tröjan jag köpte!

När vi sedan åkte till Växtriket för att köpa gravdekorationer så kom det är liten liten talgoxe och flög rakt in i ett glasfönster. Runt omkring står typ 10 personer och bara säger "naaaaw". Jag tog upp den söta lilla fågelungen som såg alldeles vimsig ut. Jag satt med den en liten stund och sen började den kvickna till där i min hand. Jag satte ner honom ute i en rabatt och efter en stund kunde den lilla söta flyga iväg igen. Gud va söt den var!!

0 kommentarer: