tisdag 4 november 2008

Snart är det dags...

Nu tror jag att jag har fått det mesta gjort inför resan. Hittade en ny jacka idag som jag är väldigt nöjd med! Den var lite billigare så jag fick dessutom nya vantar och strumpbyxor inkluderat och till och med lite pengar över efter det. Mycket nöjd.

Nu är min tanke att bara vara hemma så mycket som möjligt i mitt älskade hem. Njuta av den sista tiden innan det bär av. Läste på Ryan Airs hemsida att man bara får ha 15 kg packning... det känns väldigt lite när jag tänker på det. Man ska ju ändå ha kläder och grejer för 23 dagar. Hoppas verkligen det finns tillgång på tvättmaskin där borta. Det där med att ta med mig några böcker kan jag ju bara glömma. En pocket får det bli, på sin höjd. Sen får jag väl köra lager på lager-metoden under flygresorna om väskan väger för mycket. Kan bli lite svettigt på planet, men vad gör man inte..!

Känner mig lite ledsen idag... vet inte riktigt varför. Jag tänker dåliga tankar. De elaka tanketrollen har invarderat min hjärna, som en härlig själ skulle uttrycka det.

0 kommentarer: