måndag 24 november 2008

Rapport #18

Idag är en väldigt ledig dag. Jag hade en sjukt skön sovmorgon och gick inte upp förän klockan vara 10. Känner mig dock inte utvilad för det, men idag finns inga måsten. Gud va skönt.

Jag är så glad för alla mina nya vänner här. Jessica från Nya Zealand... Marcus från Tyskland... Somin, Juliett, DK och Ten från Korea.. Laura och Mamoud här från England. Alla är fantastiska människor! :) ikväll ska en hel drös av oss som är lediga ut och käka inne i Southport. Det ska bli sjukt trevligt! Ska ta kort på alla så ni får se vad det är för typer jag umgås med!

Anneli och Johanna är inne i stan och shoppar nu. Jag valde en lugn dag på mitt rum istället. Bara sitta vid datorn, kolla nån film, sova o ta en simtur i poolen innan vi ska ut ikväll. Känns som en ganska ultimat dag just nu.

Efter denna dag är det bara sex dagar kvar tills hemresan. Det har gått otroligt fort det här. Förmodligen för att jag skrattar dagarna i ändan. Folk här säger att om man letar efter mig så är det bara att ställa sig tyst ett par minuter och lyssna efter mitt skratt. Det känns ganska bra att höra. Men det är sant, jag skrattar så mycket hela dagarna att jag har träningsvärk i käkarna.

Saknar er där hemma!

0 kommentarer: