lördag 15 november 2008

Rapport #10

Även fast jag var sjukt trött igår så hade vi det ganska trevlig sedan. Det var jättebra livemusik och alla var glada och ville dansa och sjunga. Vi hade ett lotteri där jag vann en handväska och en parfym (jag gav parfymen till en av de söta damerna, gud va glad hon blev!!). Sedan har vi haft en döv man här som heter Ted, jag har hela tiden kallat honom för 'Teddybear' och igår kväll fick jag en teddybjörn och choklad av honom! Han var dessutom utklädd till en otroligt sexig kvinna. Se bara här:Haha... ja vad ska man säga? Han bjuder ju i alla fall på sig själv. Han tillhörde ett gäng på 5 snubbar som kom från en dagverksamhet där de brukar vara tillsammans (kommer inte ihåg om jag nämnt dom?). Kommer definitivt sakna det gänget! Här kommer en bild på dom och lite fler bilder från kvällen igår!


0 kommentarer: