måndag 3 november 2008

Min vanliga förvirring

Jag hade just en hemsk upplevelse. Mitt pass, som jag behöver på fredag, var spårlöst försvunnet! Jag var helt säker på vart jag hade lagt det, men plötsligt var det inte där. Jag letade ihjäl mig överallt jag kunde komma på. Sprang som en galning fram och tillbaka i lägenheten. Fick panik... var otroligt arg på mig själv.. Danne kom upp och letade med mig... och den underbara människan har som vanligt mer koll på vart jag lägger saker än jag själv.. det tog honom inte ens 5 minuter att hitta det. Hur nu i helvete han kunde göra det i en plastmapp bland 1000 andra papper (..fråga inte hur det hamnade där..). Tack älskling!!


Har suttit och skrivit en packningslista. Man vill ju inte glömma något när man ska vara borta så länge. Men hur i hela friden kan jag alltid ha så långa listor? Jaja, struntsamma, jag har ju i alla fall mitt pass!!

0 kommentarer: