tisdag 25 augusti 2009

Ångest-läsning

Nu ska jag ta tag i min ångest igen. Jag ska läsa Lucinda Bassetts bok Befriad från ångest igen. Kanske är det precis vad jag behöver? Bli påmind om hur det är och hur jag ska tänka för att bli ångestfri. När jag läste boken sist så tror jag helt ärligt att den räddade mitt liv. Tyvärr så hade jag ju inte börjat skriva min blogg ännu sist när jag läste den och kunde därför inte dela med mig av den. Det tänkte jag däremot göra nu.

Jag vet att många som lider av ångest och oro tycker att det är väldigt svårt att läsa om det. Så jag hoppas att någon av dessa människor hittar hit till min blogg och kan ta del av det bästa från denna fantastiska bok.

1 kommentarer:

Anonym sa...

http://thepiratebay.org/torrent/3801468/The_Linden_Method_-_Anti_Anxiety_Method

Här är en ljudbok som tydligen väldigt många blivit hjälpa av.

/M