söndag 30 augusti 2009

Sömnstörningar

När jag mår dåligt har jag svårt att somna. När jag väl somnar kan jag däremot sova hur länge som helst. Min trötthet kan inte mätas med något annat. Vaknade flera gånger i morse men lyckades inte hitta kraften att ta mig upp. Först när klockan var 14:30 så pinade jag min själv upp ur sängen. Ja, herregud! Men jag vet ju att det blir så här när jag går igenom tunga perioder. Att pina mig upp tidigare är totalt meningslöst det med. För då är jag vaken i ett par timmar till ögonlocken börjar väga bly och jag somnar i soffan eller liknande.

Nu sitter jag och tittar på finnkampen på TV och sen ska vi åka hem till svägerska med familj och hälsa på. Gosa med Alvin och busa med Julle! Det är ungefär så det brukar bli :)

Nu ska jag ordna lite mat...

0 kommentarer: