tisdag 18 augusti 2009

Hjärtklappning

Nu är vår lokal städad, skönt att ha det klart! Vi hittade en massa saker som vi inte ens visste att vi hade och fick i ordning det riktigt fint där i vår mysiga källarlokal. God mat var det också - Spicy hot!

Har mått ganska dåligt nu under kvällen efter att jag kom hem. Tryck över bröstet och hjärtklappning. Jag försöker att andas lugnt och slappna av och det har faktiskt hjälpt... jag vet ju att allt bara är på grund av min oro för jobb och ekonomi nu... Men det är ändå läskigt och obehagligt när det händer.. I alla fall hjärtklappningen, trycket över bröstet kan jag hantera mycket bättre.

Jag ska snart gå och sova.. tror jag ska lägga mig i ett varmt bad först så att kroppen slappnar av. Lättare att somna då. Imorgon ska jag på kalas hos Dannes systerson som fyller år och utöver det så ska jag söka ännu fler jobb. Imorgon blir det nog telefonsamtal till diverse företag som får bli mitt projekt. Har fått lite tips om vart jag kan ringa. Sen ska jag försöka hinna titta lite på friidrotten också, jag har nästan inte hunnit titta alls... jag som älskar att se på friidrott!

0 kommentarer: