tisdag 11 augusti 2009

Kanske?

Nu har jag ringt och pratat med vikariebemanningen här i kommunen, och det lät väldigt positivt måste jag säga! Hon tog mina uppgifter och skulle höra av sig till mig så snart något passande dök upp. Hoppas att det blir snart! Har också skrivit in mig på arbetsförmedlingen och bokat ett möte där. Kanske kan detta ordnas ändå? Kanske kan jag få jobba en del? Hoppas, hoppas, hoppas!

Helt plötsligt har min helt ouppbokade vecka nu blivit fullbokad. Idag: mötet med styrelsen och hjälpa Danne och Jonas att plugga matte. Imorgon: Bio med Elli. Torsdag: Umgås med Johanna. Fredag-Söndag: Helsingborg!
Ser verklligen fram emot bion imorgon - Sommaren med Göran ska vi se! En väldigt passande titel för mig och Elli! Hahaha (otroligt internt dock).

Nu ska jag göra mig i ordning och försöka städa undan lite här hemma innan jag drar.

0 kommentarer: