måndag 10 augusti 2009

Ekonomin...

Ringde för att tala med chefen nyss. Eftersom det numera finns en vikariepool som ska täcka hela stan så kunde hon inte längre göra någonting för att få ha mig att gå som vikarie i huset. Istället fick jag ett nummer till en dam på personalenheten för att se om dom kan hjälpa mig. Har dock inte fått något svar där ännu. Får ringa igen senare.

Nu ska jag göra mig i ordning och ta mig ner på arbetsförmedlingen. Börjar få lite panik nu över hur det kommer att bli framöver ekonomiskt här i huset. Han kommer att halvera sin inkomst i och med att han börjar plugga, och då ska han betala cirka 2000 extra i månaden också för att pendla. Sen ska han ju köpa litteraturen också!

Jag ska ner på komvux också och sätta upp en lapp och sälja mina studieböcker, de behöver jag ju inte längre... Många bäckar små..

0 kommentarer: