onsdag 12 augusti 2009

Mångsysslodagen

Idag har jaf fått en himla massa gjort. Har varit runt halva stan med Cia från kvinnojouren och satt upp affischer och lagt ut foldrar för tjejjouren. Efter det satte vi oss på Café Alexandra och tog en välförtjänt fika. Efter det åkte jag hem till mamma för att ordna lite med vår present till bröllopet och åt lunch. Sen var jag över till svärfar en sväng och hälsade på innan jag mötte upp Elli på stan för att gå på bio. Sommaren med Göran var faktiskt otroligt bra för att vara en svensk komedi. Vi skrattade i alla fall nästan konstant! Men jag tror att den gör sig mycket bättre på en biograf än hemma i TV-soffan. Roligt att få umgås lite med min älskade Elli, det gör vi alldeles för sällan! Efter bion har jag tillverkat bröllopskort till brudparet. Blev faktiskt nöjd med hur det blev. Ska lägga upp en bild så småning om.

Nu sitter jag här och är hur trött som helst. I stereon spelas Michael Jackson - the early years - och i bakgrunden ropar Danne en massa frågor om hur han ska fylla i sina CSN-papper. Jag orkar typ inte svara på hans frågor men mumlar i alla fall fram något som jag tycker låter rimligt.

Jag funderar starkt på att lägga mig i ett bad och läsa någon halvbra tidning. Slappna av och invänta herr blund.

0 kommentarer: