söndag 30 augusti 2009

Labil.

Rubriken säger allt om hur jag är just nu. Mina känslor är utom kontroll och minsta lilla kan få mig att bryta ihop och gråta. Det är som att jag har så himla mycket känslor inom mig att så fort något händer så exploderar det lite inombords. Danne tycker också att allt det här med flytt och ekonomi är jobbigt.. det märks på honom även om han inte säger det rakt ut.

Vi har spenderat kvällen framför senaste Wallander-filmen. Skönt att bara sitta och slappa. Tidigare var vi på O'learys och tittade på fotboll.. Jag har också gjort inbjudningskorten till min svägerskas födelsedagsfest med 80-talstema. Det ska bli riktigt roligt att gå på. Alla ska klä sig som på 80-talet. Så det blir benvärmare, massvis med hårspray och plastörhängen för hela slanten!

Nu är det sängdags... kanske ska ta ett bad först så att jag kan slappna av? Får spola tyst i kranen så inte grannarna blir sura... eller skitsamma förresten! Låt dom bli sura! Vi ska ju ändå flytta snart.....

1 kommentarer:

Linda Vold sa...

Allt ordnar sig ALLTID på nåt sätt! Vet att det är oerhört jobbigt med dålig ekonomi...been there done that! MEN som du själv sa: Ni är friska, har tak över huvudet, mat på bordet och er tid kommer igen! Ett par år går fort och ni kommer att hitta nåt ännu bättre ställe att bo på! Det kommer inte alltid vara så här och dessutom lär man sig att uppskatta det goda livet på ett helt annat sätt när man får smaka på det sura då och då! Bit ihop, ni överlever!
Kram