fredag 21 augusti 2009

Morgondagen

Det känns lite bättre nu. Lite mys och friidrotts-VM har fått mig på bättre tankar. Imorgon ska jag på Johanna & Tobias bröllop! Ser faktiskt fram emot det just nu även om jag är lite nervös över att det är en bit bort. Jag har lift hem med Johannas morbror om jag vill och om det skulle hända att jag får ångest eller vill hem tidigare så kommer svärmor och hämtar mig. Jag försöker vara positiv och tro att det kommer att bli en underbar dag. Det är ju lyxigt att få gå på bröllop två helger i rad! Detta bröllop har jag ingen aning om hur det kommer att vara eller hur de har planerat, så det är lite spännande.

Jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon än. Men förmodligen har jag samma klänning som förra helger, man har ju inte hur mycket finkläder som helst. Inte som passar sig till bröllop i alla fall.. det mesta i min garderob är svart. Har nyss suttit och gjort fransk manikyr på mig själv, så fina naglar får jag ju i alla fall :)

Nu ska jag titta klart på Pistvakt och sen ska jag se Sjukan som kommer efter det. Sen ska jag krypa ner bredvid min älskade och sova. Har lite att hinna med imorgon så jag kan inte sova hela dagen.

Natti natti..

0 kommentarer: