fredag 21 augusti 2009

Skitkväll

Jag har PMS, migrän och illamående. Fy fan. En riktig skitkväll är vad det är. Tack till Micke som kom hit och gav mig tröst-choklad. Jag borde gå och sova nu medan alvedonen har miskat ner migränen en aning. Men jag hatar att gå och lägga mig när jag är illamående... så jag sitter väl kvar en stund framför TV'n och tittar vidare på ännu ett avsnitt av någon halvrolig serie.

Jag har suttit och bläddrat igenom Panduros nya katalog. Det finns så sjukt mycket jag skulle vilja handla till mitt scrappande och kortmakeri. Underbart att butiken öppnar här i stan nu i September. Underbart för allt utom min plånbok då vill säga.

Nu går jag och sätter mig på balkongen en stund. Kyla känns alltid bra när man mår illa.

Usch vad mycket negativt skrivande det är i bloggen nu för tiden...

0 kommentarer: