tisdag 4 augusti 2009

Tiden springer..

Nu har jag bara fyra dagar kvar på mitt sommarvikariat. 8 veckor har sprungit förbi och det känns tråkigt att det är över. På torsdag ska jag gå upp till chefen för att se hur möjligheterna ser ut att få jobba som timvikarie i huset framöver. Håll tummarna för mig! Gud vad jag kommer att sakna alla gamlingar om jag inte får träffa dom mer!

Imorgon kväll ska några av oss vikarier slå oss ned på en filt i en park och ha det mysigt. Äta gott, dricka gott och bara umgås. Det ska bli jättetrevligt :)

Jag fick en present idag av snälla snälla Johanna! Hon hade köpt ett jättefint halsbandssmycke... till mig.. helt utan anledning! Åh så glad jag blev.. det var i rosa och silver så det blir perfekt till bröllopet jag ska på nästnästa helg, har köpt en rosa klänning till det! Tack tack tack Johanna! :)

Nu ska jag titta på American Idol och äta mat!

0 kommentarer: