söndag 4 oktober 2009

Dagen blev inte riktigt som planerad, men det har ändå varit en bra dag! Vi började med en sväng till Tuna Park där jag shoppade ett par nya jeans och en skjort-tunika. Kanonnöjd med dessa inköp (som var sjukt nödvändiga eftersom vi glömde bort tvätt-tiden). Sedan åkte vi hem till svärmor som bjöd på god mat! Efter det var det ju tänkt att vi skulle till O'learys för att kolla på fotbollen... men efter att många dragit sig ur så valde vi att ha fotbollskvällen här hemma hos oss istället. Och vad gjorde väl det med en 2-målsförlust.

Just nu är jag lite nervös inför morgondagen. Nu är inskolningen över och jag ska vara ensam imorgon med vårdtagaren. Hinna med det som ska göras plus tvättstugan. Men det ska nog gå bra! Jobbar delad tur imorgon och kommer att jobba först mellan 7-12.30 och sen mellan 16-21. Däremellan ska jag möta upp mina kollegor för att möta vår chef på ett litet möte. Jag kan ju bara ana hur trött jag kommer att vara imorgon kväll. Men det får gå! Ska försöka komma ut på en promenad under eftermiddagspasset.

Nu är klockan bara 20:43 och jag ligger redan nedbäddad i sängen. Är otroligt trött.. men ska glo lite på TV eller läsa lite innan jag ska somna.

0 kommentarer: