söndag 18 oktober 2009

Helg-ledigt!

Oh vad det är skönt med ledig helg. Lördagen var en riktigt bra dag! Vi vaknade ganska tidigt och låg kvar och myste i sängen en stund innan vi klev upp. Sedan åkte vi hem till svärmor på lunch och lek med tvilling-grabbarna. En liten promenad på det och sen for vi hem till fotbollen.

Till kvällningen så samlade vi ihop ett gäng här hemma för att spela poker. Det var jag, Danne, pappa, Jenas, Martin (min kusin) och Lull. Jag gick väl omkring 40 kronor back på hela kvällen, men vad gör det. Det var så otroligt skönt att bara ha trevligt och få skratta. Jag lämnade allt jobbigt åt sidan och bara njöt av kvällen.

Idag är det söndag och ännu en ledig dag. Jag ligger kvar i sängen och tittar på TV. Mina planer för dagen existerar inte och jag tänker inte se till att ta fram några sådana heller.

Ikväll blir det i alla fall TV-mys framför Vem kan slå Filip och Fredrik! En otroligt härligt program!

0 kommentarer: