måndag 12 oktober 2009

Städdag?

Nu har jag använt min första lediga dag (ja, man får väl kalla den ledig om man slutade kl 8:45 på morgonen?) till att inte göra någonting tråkigt och viktigt.. jag har bara slappat med andra ord. Tittat på de två nyaste Johan Falk-filmerna och ätit Spicy Hot.

Imorgon är det tisdag. Jag tror att den dagen får gå i städningens tecken. Det behövs en riktig storstädning här hemma så det gäller ju att passa på när jag är ledig. Min lediga helg sen vill jag ju absolut inte spendera med skurmoppen i handen.

Jag tror att det blir till att slänga i några gamla cd-skivor i spelaren på högt ljud och sedan köra loss med dammning, dammsugning och skurning. Har en hel del som jag måste ta ut till sopsorteringen också... ibland är det en nackdel att bo på 102 kvadrat.

Nu ska jag titta lite på TV tills ögonlocken blir så tunga att dom faller av sig självt. Tror inte att det tar så himla lång tid.. men jag ska absolut inte ställa något larm på ringning.. nej nej, sovmorgon!

0 kommentarer: