måndag 19 oktober 2009

Ny vecka!

Jag har fortsatt lite i min härliga jul-längtan idag och beställt nya julgardiner & juldukar! Passade på att köpa lite nya sängkläder också :)

Har inte gjort mycket alls idag. Bara tagit det lugnt och skönt. Kl 19:15 börjar jag jobba, så det är några timmar till att njuta av innan jag ska ut i kylan. Ska ta med mig datorn för att kolla på filmen The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds innan jag somnar sen.

Denna vecka är jag ledig torsdag och fredag. Sen är det jobb hela helgen, men på söndag har jag lite tur med mitt schema... så jag kan gå på O'learys och kolla på Liverpool - Man United. Hade inte varit roligt att missa den höjdpunkten!

Har förm övrigt kännt mig väldigt avslappnad och ångestfri hela helgen, skönt att det börjar kännas mer och mer som vanligt igen. Otroligt skönt!

1 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Du borde beställa julkortsset från Panduro (eller köpa i butiken). Det pysslade jag med förra året och det var väldigt mysigt. Och kul att skicka något man gjort själv :)