torsdag 15 oktober 2009

Grönt är skönt!

Det var en supergod middag som vi blev bjudna på hemma hos mor och far, och för första gången på flera flera dagar kunde jag äta en måltid med andra människor utan att få ångest. Att handla presenten gick också bra. Passade på att handla lite krukväxter hit hem också.. såg mig omkring när jag städade och insåg att vi inte hade någon växt kvar över huvud taget. Ska försöka att inte döda dessa. Fint med lite grönt i fönstren igen :)

Klockan 7 i morse åkte jag till jobbet.. på cykeln... i minusgrader! Kallt, kallt, kallt! Och nu kom jag nyss hem för att ta det lugnt i några timmar innan jag börjar igen kl 16. Ska hinna med tre saker har jag tänkt: ett varmt bad, mat och en liten middagssömn. Jag tror att jag börjar med det sistnömnda. God natt.

0 kommentarer: