lördag 24 oktober 2009

Långpass

Klockan är nu 21:00 och mitt pass startade 07:00 i morse, 14 timmar sedan. Jag har nu 13 timmar kvar innan det är dags att åka hem. Skulle egentligen vara 12 timmar, men i natt ställs ju klockan om till vintertid. 27 timmar totalt blir det alltså, utan något som helst break där emellan. Konstigt nog så har dagen bara sprungit iväg. Utan ångest så går tiden inte längre i slowmotion.

Medicinen har verkligen börjat verka ordentligt nu, jag känner mig som en helt ny människa. Förra gången jag gick den här långturen (2 veckor sedan) så var det en lång pina, men nu fungerar det hur bra som helst. Sjukt skönt!

Nu ska jag sätta på TV'n och se någon av lördagens kvällsfilmer hade jag tänkt. Skulle egentligen kunna somna redan nu, men det finns en väldigt stor risk för att jag komer att vakna vid sisådär 4 i morgon bitti då. Ska hålla mig vaken i några timmar till.

1 kommentarer:

Linda Vold sa...

Gud vad skönt att ångesten håller sig på avstånd! Måste vara totalt utmattande det där! Hoppas det håller i sig vilket jag antar att det gör om det är medicinens förtjänst! Man ska tydligen vara väldigt försiktig med att dra ner på den men och andra sidan har det ju varit oerhört turbulent i ditt liv! Skönt att du är på spåret igen! Kram