söndag 25 oktober 2009

Huvudvärk

Kom hem vid nio i morse, kastade mig in i duschen och kröp sedan ner i sängen bredvid min älskling. Vi låg och småpratade en stund innan min trötthet tog över och jag somnade. Dannes pigghet kom i samma veva och han klev upp.

Sov i några timmar och sen var det dags att ta sig iväg till O'learys för att titta på fotboll, Liverpool - Manchester United. Jag trodde inte på seger för Liverpool eftersom att Steven Gerrard var skadad, men ack så fel jag hade. 2-0 blev det och vi gick med lätta ben och glada miner hemåt! :)

På kvällningen var det dags att åka tillbaka till jobbet för ett par timmar och sen direkt hem igen för att titta på "Vem kan slå Filip och Fredrik?".

Har haft en ganska jobbig huvudvärk större delen av dagen. Vet inte om det beror på någon slags förkylning eller om det är nacken som bråkar. Min kudde på jobbet är verkligen inte skön så jag ska nog ta med mig en egen hädan efter.

Imorgon är jag ledig, ska bara till jouren och jobba några timmar på kvällen. Hoppas verkligen att huvudvärken är borta imorgon.. ska nog ta och krypa ner i ett varmt bad nu innan det är dags för sängen. Har jag tur så kanske jag hittar lite badskum och får med mig älsklingen ner...

0 kommentarer: