torsdag 8 oktober 2009

Telefontid

Jag fick en telefontid med en läkare på måndag morgon. Jag vet dock precis vad han kommer säga, att jag ska öka medicnen ett steg igen och att han skriver ut nya recept. Därför jag har ökat medicinen redan idag. Jag känner ju själv att det är precis det jag behöver. För första gången någonsin var det faktiskt en riktigt trevlig människa jag fick prata med på vårdcentralen.

Jag har fortfarande nattlinnet på mig. Gick in och duschade och bytte sedan till ett nytt bara. Otroligt skönt. Hur skönt som helst att bara vara hemma och ta hand om sig själv. Har städat köket, rensat garderoben och sedan plockat i ordning allt i garderoben. Skönt att få lite ordning och reda. Nyss lagade jag en god middag med ugnslagad laxfilé.

Resten av kvällen ska spenderas framför TVn har jag tänkt. Danne är i Södertälje och tittar på hockey så jag kan zappa runt precis som jag vill. Andra avsnittet av Inlåst kommer på TV4 ikväll... det ska jag absolut se i alla fall!

0 kommentarer: