torsdag 8 oktober 2009

Positiva tankar

Jag sitter och försöker att tänka positiva tankar. Jag funderar över allt roligt jag kommer kunna göra framöver nu när jag faktiskt kommer att ha pengar att leva för. Det första som jag verkligen vill köpa är en ny cykel. En cykel där fotbromsen fungerar hela tiden och där man faktiskt kommer någonstans när man trampar.

Jag ska också köpa en riktigt fin julklapp till Danne i år. Vet inte riktigt vad än, men någonting fint som han verkligen är värd. Det finaste till den finaste.

Sen ska jag absolut försöka att spara undan lite pengar. Ett sparkonto skulle vara så grymt skönt att ha. Det som finns nu har varit väldigt tomt sedan en lång tid tillbaka.

Pengar underlättar så himla mycket i livet, även om det inte är allt. En stabil ekonomi ger harmoni i livet. Den harmonin ser jag fram emot. Och snart kommer den.

0 kommentarer: