torsdag 22 oktober 2009

Kärlek

Det har varit skönt med en ledig dag.. skönt att vila och tänka på annat. Och det kunde jag faktiskt göra idag - lägga jobbet åt sidan. Har haft väldigt mycket av jobbet med mig hem den senaste tiden i huvudet, men idag har det varit lugnt på den fronten. Imorgon blir det ännu en dag som jag kommer att spendera hemma. Ska ha tvättstugan på dagen och titta på Idol på kvällen, det är väl ungefär så långt mina planer sträcker sig. Sen börjar jag jobba k 07:00 på lördag morgon och då är det ännu ett 26-timmarspass som gäller.

Idag kom i alla fall ett utav mina paket med julgardiner, myyyys! Jag längtar otroligt mycket till jag får börja pynta. Det är ju dock ett tag kvar. Men första advent är ju redan den 29 november i år, och då åker det fram! :)

Nu börjar klockan närma sig midnatt och jag ska nog ta och krypa till sängs bredvid min älskling. Jag är så lycklig att allt känns bra mellan oss nu. Mycket bättre än på länge! Vi blir glada när vi träffas och vi har roligt när vi är tillsammans. Kärlek. För ett tag sen så trodde jag aldrig att vi skulle hitta tillbaka till den känslan igen... men nu är den här och jag har saknat den så sjukt mycket. Min älskade Daniel... han betyder så mycket för mig som en människa någonsin kan betyda för någon. Älskade, älskade Danne...

0 kommentarer: