torsdag 22 oktober 2009

Lediga dagar

Onsdagen var väldigt lång och när jag kom hem vid 21-tiden var jag så sjukt trött. La mig framför TV'n och somnade ganska snart.

Idag sov jag ganska länge, åt lite frukost och åkte sedan iväg med en kollega på ett möte. När jag kom hem tog jag tag i lite städning innan Nathalie och lilla Eddie kom på besök. Han är ju för rar den där lilla sötnosen. Men han växer alldeles för fort!

Nu ska jag försöka få ihop lite käk hade jag tänkt. Danne ligger och sover på soffan där nere. Han skulle plugga sa han. Så bra gick det! :) Jag är så stolt över honom som verkligen kämpar med skolan just nu. Det är mycket, det är tungt och det är skitsvårt.. men han ger inte upp. Visst har han pissiga dagar, men i slutändan så klarar han det ändå :)

Ikväll blir det lugnt och skönt. Tända en massa ljus och mysa...

Ledigheten är ganska skön måste jag säga :)

0 kommentarer: