måndag 5 oktober 2009

Trött!

Jag är trött, trött, tröööött... Det tar på kraft och energi att jobba delade turer. Men men, nu börjar jag ju inte förän 19.15 imorgon kväll då jag ska jobba min första natt! Eller vi har i och för sig möte klockan 10 imorgon bitti, det var frivilligt att komma men det känns som att det är lika bra att hålla sig uppdaterad nu i början.

Hela vägen till jobbet består av uppförsbackar. Detta har medfört att jag har en enorm träningsvärk i lår och rumpa. Shit vad länge sedan jag hade träningsvärk. Det känns riktigt bra. Den där träningen som jag avskyr kommer liksom med jobbet då. De senaste dagarna har det varit ett jäkla cyklande fram och tillbaka.

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det till att sova fort som sjutton! Väckarklockan ställs på 8:30.

0 kommentarer: