fredag 9 oktober 2009

På jobbet

Nu är jag på jobbet. Precis innan jag skulle cykla iväg så satte jag på en avslappningsövning i cd-spelaren. Det hjälpte mig och jag kunde ta mig iväg utan ångesten pulserande i kroppen. De första 90 minuterna har gått hur bra som helst och jag kan inte tänka mig att det ska behöva bli sämre. Obehaget finns i kroppen, men det skulle det ju göra oavsett om jag var hemma eller här.

Jag är glad att jag inte la mig och sov någonting på dagen även om jag inte ville något hellre. Det känns bra att vara trött, då kommer jag sova gott.

Men nu ska jag ställa mig och stryka samtidigt som jag tittar på Idol, ja jobbet är kanske lite lyxigt ändå?:)

2 kommentarer:

fru wimmeros sa...

hej gumman hoppas det går bra inatt. om du får ångest eller blir ledsen eller bara behöver prata så ring mig. jag lägger mobilen brevid sängen. älskar dig puss nattis

Linda Vold sa...

Härligt Jenny! Fy fan vad du är bra!