onsdag 23 september 2009

Bakterie-jakt

Nu har jag jobbat hela kvällen och det är ingen höjdare att göra det just nu. Alla är sjuka - både personal och boende. Det är feber, hosta, kräkningar och magsjuka överallt. Blev erbjuden att jobba hela dagen imorgon också men kände att jag vill ha ledigt imorgon så att jag kan få lite ordning här hemma och så innan jag börjar som personlig assistent. Det kommer bli ganska mycket jobb i början på nya jobbet, då kommer vi inte ha några vikarier och vi kommer att gå dubbelt i början för att lära oss arbetet.

Jag spritar händer och duschar som aldrig förr... vill verkligen inte dra på mig några sjukdomar just nu! Jag känner mig väldigt pigg och kry nu i alla fall och hoppas att min kropp stöter bort alla äckliga bakterier.

Nu är jag trött och har ont i fötterna. Sitter och tittar på fotboll med Danne och sen ska vi nog krypa till sängs.. får titta på Idol imorgon istället. Då kan jag ligga kvar i sängen och dra mig framför TVn då istället. Mys.

0 kommentarer: