lördag 26 september 2009

Kom hem efter jobbet igår kväll och fick en jättegod middag av Danne -potatisgratäng, köttgryta och vin. Otroligt skönt att komma hem och sätta sig vid ett dukat bord. Efter det så gick vi upp till grannarna och satt och bubblade med dom hela kvällen. Cia var så otroligt söt som gång på gång gratulerade mig till jobbet och berättade hur bra och duktig jag var. Det kändes skönt att höra och jag bara sg åt mig av alla positiv energi som hon gav mig. Vi gick ner till oss igen strax efter midnatt och sen tog det inte många minuter innan vi sov som grisar båda två.

Idag är det lördag och jag ska jobba min allra sista dag på Trumman innan jag börjar mitt nya jobb. Känns lite sentimentalt att lämna alla mina raringar, men jag kan ju alltid komma och hälsa på.

Efter jobbet ikväll är jag bjuden på fest hemma hos Angelica. Det blir nog en lugn kväll för mig, men en stund ska jag nog titta över i alla fall. Sen blir det jobb två helger i rad så man måste väl passa på!

Nu ska jag nog lägga mig i ett bad med en god bok och bara ha det lugnt och skönt innan jag börjar kl 16.

0 kommentarer: