tisdag 8 september 2009

Vafan... inte nu.. inte när jag är ensam på natten! Jag vill inte. Jag måste tänka om. Jag måste tänka positivt. Det går inte. Jag vill kräkas! Jag vill kräkas ur mig allt jag har inom mig! Jag vill kräka ur mig alla jobbiga saker. Fan vad jag hatar ensamheten när jag mår så här. Kan jag väcka Danne och be om hans stöd? Nej.. han ska ju upp till skolan.. Mamma, jag kan alltid ringa mamma. Men det känns inte rätt just nu.. jag behöver fysikt stöd, inte ett telefonsamtal. Jag behöver någon som håller om mig och säger att allt ska bli bra. Jag behöver kärlek.

Ska jag stoppa fingrarna i halsen och försöka kräkas? Försvinner illamåendet då? Nej, jag har aldrig kunnat kräkas genom att stoppa fingrarna i halsen.. det fungerar liksom inte på mig. När kräkreflexen kommer så tar jag automatiskt bort fingarna.

Ska jag gå ut? Gå en promenad i mörker och kyla? Svalka av mig och andas. Promenera bort krypet i mina ben. Nej, det är alldeles för otäckt att gå ut själv mitt i natten.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vad fan ska jag göra! Jag får ta mig igenom det. Jag måste ta mig igenom det. Imorgon ska jag ha en bättre dag. Det ska jag fan bara ha!

4 kommentarer:

Sofia W sa...

Gummsan! Du kan ringa mig när som så kommer jag över en sväng. Vet precis hur du känner dig. Bara ring!

Jenny sa...

Tack gumman!

Anonym sa...

Hoppas du känner dig bättre idag.

Det här verkar väl vara ett härligt jobb. Inget körkort behövdes heller.

/M

Västerås (Kommuninformation), 1 plats



Vi söker dig som vill assistera vår dotter på eftermiddagar efter skolan och på helgerna, hel eller halvtid. Hon kan inte prata med sin röst, men du kan lära dig hur hon kommunicerar! Med stödtecken och ljud visar hon dig hur hon känner och vad hon tycker. Är du en tjej med erfarenhet och intresse av barn med speciella behov kan du vara den vi söker!

Du som söker skall vara pigg, glad och med lite av barnasinnet i behåll. Meriterande om du har erfarenhet från släkting/familjemedlem med funktionsnedsättningar eller om du har jobbat med liknande uppgifter tidigare. Ytterligare kunskaper i specialpedagogik eller teckenspråk är ett stort plus. Inga krav på ålder eller körkort. Dina personliga egenskaper väger tyngst.

Arbetstid 20-40tim

Jenny sa...

Jag mår bättre idag :)

Tack för tipset, jag sökte det där jobbet för några timmar sen ;)