torsdag 24 september 2009

Kontrakt & schema

Nu har jag varit iväg och skrivit kontrakt och tystnadsplikt så nu är jag officiellt inte arbetslös längre! Det känns lite smått fantastiskt måste jag säga! Fick mer timmar än vad vi hade trott och blev anställd på 91%. I natt drömde jag en massa knäppa drömmar om att jag inte fick jobbet av olika anledningar, men nu kan jag slappna av lite mer på den biten :)

Har fått träffat mina blivande kollegor, dom verkar vara väldigt lättsamma människor som jag kommer komma bra överrens med, även om vi inte kommer att träffas så himla mycket. Sen har jag fått mitt första schema som sträcker sig fem veckor framåt. När jag väl jobbar så kommer jag jobba väldigt mycket och som det ser ut nu kommer det bli varannan vecka som det är lugnt och ledigt och varannan som det är massvis av jobb. Men jag tror att det kan fungera bra i längden.

På tisdag ska jag få se min blivande arbetsplats, det ska bli sjukt kul! Och innan dess ska jag jobba fredag och lördag kväll på Trumman. Söndag och måndag bli mina ledighetsdagar innan hela cirkusen drar igång på allvar!

0 kommentarer: