tisdag 8 september 2009

Tack älskling!

Det var, som ni kunde läsa i föregående inlägg, inte en speciellt trevlig natt i natt. Jag kröp ner i sängen ändå och viskade till Danne att jag mådde dåligt och hade mycket ångest. Han sa "Kom.." och la armarna om mig. Det räckte för mig. I hans famn kunde jag ligga så trygg och inom kort så hade jag lugnat mig. Till slut kunde jag också somna. Han är underbar. Gud vad jag älskar honom!

Idag fick jag biljetterna till Hairspray-musikalen! Det var biljetter daterade redan nu på lördag. Då kunde inte mamma följa med eftersom att hon åker till Turkiet i natt. Men jag fick med mig Fia istället! :) Det kommer bli mysigt och roligt! Eftersom det typ inte går att åka tåg mellan Eskilstuna och Stockholm just nu så kommer vi att bila upp. lite jobbigt att åka bil, men det känns skönt att det är med Fia som vet vad ångest innebär och kan förstå mig ifall det skulle inträffa.

Nu ska jag och Danne åka och handla. Sen ska vi laga mat och sen börjar Idol 2009! Underbart att det är igång igen :)

0 kommentarer: