måndag 21 september 2009

Nu är det klart!

Jag fick hoppa in och jobba idag också mellan 7-13, fint det! På förmiddagen fick jag också det efterlängtade samtalet från kooperativet Emil. Och JA! JAG FICK JOBBET! Det känns brutalt bra kan jag säga, men jag har nog inte riktigt förstått det än känns det som. Den första oktober kommer det att köra igång, sjukt skönt att det är ganska snart!

Tack alla ni som har hållt tummarna för mig och ni som har gratulerat mig idag. Ni är för söta!

Det som har visat minst entusiasm av alla är faktiskt Danne.. och jag måste säga att jag är lite besviken över det. Jag hade förväntat mig något slags jubel och överösning av pussar och kramar.. men icke!

Hur som helst så är jag väldigt stolt över mig själv som har fixat det här. Jag får mindre än två månader på mig att skaffa mig ett jobb i denna hemska lågkonjuktur som bara varslar människor till höger och vänster. En till synes omöjlig uppgift, och många gånger har jag varit beredd att ge upp... men jag klarade det! Med bravur dessutom! Ingen timanställning eller vikariat.. utan ett riktigt stabilt jobb med goda framtidsutsikter.

Fan va bra jag är!

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag hoppas allt annat också löser sig..

Linda sa...

Grattis gullet! Jag är glad för din skull!