tisdag 15 september 2009

Om jobbet

Hey you, I think I can see a little bit of the rainbow now!

Jobbintervjun igår kunde inte ha gått bättre känns det som. Allt flöt på och min nervositet försvann helt. Mötet med föräldrarna och brukaren gick kanon det med. Rent spontant kändes det som att det skulle vara ett jobb som skulle passa mig utmärkt. Och faktiskt något som jag skulle kunna jobba med under en längre tid.

Jag förstod det som att jag skulle få ett svar idag eller imorgon. Helt ärligt så tror jag att jag får jobbet... och det är en lite läskig känsla om jag nu inte skulle få det. Men jag tänker vara positiv till motsatsen har bevisats.. för det känns verkligen sjukt bra!

De ringde från mitt sommarjobb igen idag och undrade om jag inte kunde jobba nu ikväll. Underbart!! Om en timme så ska jag få träffa alla mina raringar igen! Jag längtar!!

Just nu är jag hemma hos mor och far, tänkte att jag skulle leta i deras kyl efter lite lunch. Men det gick sådär, finns inte lika mycket mat som när mamma är hemma (hon är i Turkiet på semester nu). Så min lunch bestod av en kycklingklubba + fil och flingor. Lyxlunch? Nja..

Håll alla era tummar ännu hårdare nu!

0 kommentarer: