söndag 27 september 2009

Ledig söndag

Nu har jag jobbat mitt sista pass på Trumman. Det känns lite sentimentalt samtidigt som jag ser fram emot det som komma skall. Men jag ska så klart hälsa på mina raringar när jag får tid!

Igår kväll efter jobbet så gjorde jag och Danne varma mackor och tittade på film. En skön kväll.. Vi hade ett bra samtal innan jag gick till jobbet igår.. för första gången på länge fick jag faktiskt höra honom säga att han vill att vi ska lösa allt. "Det är en lång uppförsbacke just nu, men det är klart att vi ska ta oss upp för den", de orden värmde mig något otroligt mycket. Jag måste försöka släppa min ständiga oro om vi ska ta oss upp för backen och fram till regnbågen. Och nu, för första gången, känns det faktiskt som att jag kan lyckas med det.

Idag blir en ganska lugn och skön dag tillsammans med personer som jag tycker om. Först blir det lunch hemma hos svärmor, sen mys med Nattis och Eddie och till sist kalas hemma hos svägerskan som fyllt år.

En helt ledig söndag med människor som jag älskar! Underbart!

0 kommentarer: