torsdag 3 september 2009

Försöker samla krafter

Jag har inte fått så mycket gjort idag heller känns det som. Kunde knappt ta mig upp ur sängen idag... så otroligt kraftlös! Tog mig i alla fall ner på stan och gick på Proffice öppna hus. Det gav väl inte mig så mycket, de hade inga tjänster som passade mig alls. Bara en massa för ekonomer, läkare och apotekare kändes det som. Men det är ju alltid bra att ha visat upp sig och presenterat sig i alla fall.

Efter det har vi tvättat en massvis med kläder och lagat hemmagjorda hamburgare. Och sen har jag hållt på en massa med datorn som håller på och bråkar igen. Måste blåsa hela skiten. Men denna gång hann jag i alla fall bränna ut alla fotografier och dokument innan. Puuh! Det var tre år av foton som kunde ha gått förlorade. Bränn ut det ni har innan det är för sent!

Nåja, lite har ju blivit gjort idag i alla fall. Imorgon är det torsdag och jag har en del grejer som jag känner att jag måste få gjorda innan helgen:

  • Ringa till vikariebemanningen här i stan (vården alltså)
  • Skriva ett bas-CV som jag kan ha till alla jobb jag söker
  • Skriva ett personligt brev till CV'n
  • Skicka in ansökan till kooperativet Emil
  • Skriva en lista på andra platser dit jag kan skicka in min CV
  • Städa lägenheten

Om jag är lite smart nu så försöker jag hinna med alla "jobb-punkter" redan imorgon så att jag kan ägna mig till städningen på fredag. Jag måste pina mig upp imorgon, i god tid så jag hinner!

0 kommentarer: