tisdag 1 september 2009

Mörker.

Om livet var den där tunneln som alla pratar om.. det där tunneln med ljuset i på slutet.. då skulle det inte finnas mycket till ljus i min tunnel just nu. Allt går käpp rätt åt helvete skulle man också kunna uttrycka det.
Jag är så trött, så bitter, så ledsen och så otroligt deppig just nu att jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur skiten. Ett jobb - jag måste ha ett jobb!!

Hur som helst har vi bestämt oss för att vänta en månad till i hopp om att jag ska få ett jobb och vi ska kunna bo kvar. Så, jag måste helt enkelt rycka upp mig och se till att ordna det här. Har ett nummer som jag ska ringa imorgon... det är bara att hålla tummarna. Varken kvinnan på kommunen eller mannen på restauranten har ringt mig fast dom lovade.. uselt tycker jag. Även om de inte har möjlighet till att ge mig ett jobb så kan de i alla fall ge mig så pass mycket att de ringer och säger det till mig... men alla är vi olika.

Har ni något tips/förslag på vart jag skulle kunna söka jobb? Har ni nån gammal chef som ni tror behöver någon? Hjälp mig kära bloggläsare, hjälp mig!

0 kommentarer: