fredag 18 september 2009

Min och Dannes dag

Det har varit en lång dag. Men en bra lång dag. Först så åkte jag och Danne till badhuset där vi bubblade, simmade och myste i vattenfallsgrottan. Det var otroligt länge sedan jag var i badhuset sist, men som den fisk jag är så älskar jag ju vatten!

Sen blev det matlagning och lite lugnt innan vi gjorde oss i ordning för att gå ner på stan. Vi hämtade ut bio-biljetter och satte och sedan på Centro med en öl respektive cider. Mys.

"Flickan som lekte med elden" var bra, men den lämnade en hel del frågetecken och funderingar som genast gör att jag måste läsa bok nummer tre (som tydligen ska börja precis där denna film slutade).

Nu ska jag titta på kvällens Idol och sen är det sova som gäller så att jag orkar jobba hela helgen. Tjäna pengar! Yes!

0 kommentarer: