torsdag 3 september 2009

Ny energi

Det känns mer positivt idag med min jobbsituation. Dagen började med att jag fick ett sms från en vän som jobbar i Västerås, tydligen hade de en ledig plats på jobbet. Det är ett företag som letar efter sponsorer till olika idrottsföreningar. Det är helt provisionsbaserat.. och jag har visserligen sagt att jag aldrig ska jobba så igen.. men just nu känns det som att allt är värt ett försök.
Har varit i kontakt med en bekant också och chansade på att fråga honom om de behövde någon personal på hans jobb. Det gjorde dom inte, men hans ex-flickvän skulle ta över en av matbutikerna här i stan nästa vecka så han skulle prata med henne. Förmodligen så skulle hon nämnligen behöva lite ny personal!

Det behövs så lite för att man ska bli lite mer positiv i det här. Och detta ger mig ny energi att söka nya jobb. Jag ska höra mig för om försäljningsjobbet, men det är butiken som jag håller tummarna för.

Håll tummarna för mig litegrann ni också är ni söta :)

2 kommentarer:

Kämpen sa...

Jag håller dem så hårt så de blir blå:)

Anonym sa...

Jag håller tummar och tår för att du ska få jobb gumman!!! KRAM Johanna