onsdag 16 september 2009

I väntans tider

Jag har inte fått något telefonsamtal idag heller.. och det känns ju inte direkt positivt. Men jag väntar imorgon också, annars ringer jag henne på fredag och hör hur det ligger till.

Idag har jag en fruktansvärd mensvärk... det var nog flera år sedan jag fick så ont som jag har idag. Har försökt att få bort det med både varmt bad och vetekudde, men ingenting tycks hjälpa. Pinade mig nyss ner till tvättstugan och slängde igång tre maskiner... hade nog helst bara lagt mig för att sova, men saker måste ju göras.

Ikväll är det Champions League-match och vi ska hem till Fia och Kull och se matchen. Hoppas verkligen att det här onda är över till dess.. men det brukar ju bara hålla i sig i några timmar.


Om jag kunde sjunga så skulle jag sjunga den här för min man på vårt framtida bröllop: http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA
Lyssna på den vackra texten och njut...

0 kommentarer: