måndag 7 september 2009

Tv, tv, tv!

Jag älskar att titta på TV nu när hösten så gott som är här. Det är så skönt att komma hem och bara zappa runt. Dessutom har en massa bra program och serier premiär var och varannan dag. Såg nyss det nya roasting-programmet på kanal 5... idag var det Björn Gustafsson som stod i rampljuset. Även om inte de svenska roastingprogrammen är lika råa som de amerikanska så tycker jag att dom är ganska roliga att titta på. Oftast finns det mycket kärlek komikerna emellan också, det märktes tydligt ikväll.

Imorgon så börjar Idol 2009 och en ny säsong av Gordon Ramseys härliga matprogram.

På tal om Gordon Ramsey så har det gått rykten om att han varit och ätit på en indisk restaurant här i stan för ett tag sedan. Vissa säger att det bara är ett rykte och det har väl jag också trott. Men såg idag att han var med på Tinas cookalong.. då är han ju i alla fall i Sverige. Så kanske har han varit här i stan ändå? Shit va nervös jag hade blivit när jag jobbade på restaurant om jag hade fått servera honom :)

0 kommentarer: