onsdag 30 september 2009

Fullt ös

Idag har det verkligen varit fullt ös! Vaknade strax innan nio i morse ocg gjorde mig genast i ordning. Kl 10 var jag på arbetet och började bygga möbler och tvätta sängkläder. När fingrarna näst intill var flådda och jag hade slut på allt vad tålamod heter till Jysks dumma byggsatser hade klockan hunnit bli 14:30 och jag cyklade hemmåt. Det blev näst intill bara hem och vända för att sedan träffa Malin på stan för att handla mat till kvällens planeringsmöte på jouren. Några timmar där och sedan raka vägen hem för att åka och storhandla med Danne. Efter det renskrev jag protokollet från mötet och skickade ut det till alla samtidigt som jag tittade på Idol.

Och nu, ja nu är det avslappning som gäller. Jag är så otroligt trött. Och ryggen värker. Jag älskar att göra saker, men jag avskyr när alla saker avlöser varandra och man aldrig riktigt hinner slappna av.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, med en bra bok och ladda inför den första "riktiga" arbetsdagen imorgon. Börjar inte förän 16:00... wonderful!

0 kommentarer: