fredag 4 september 2009

Tack Lugna Favoriter!

Jag var med mamma och pappa på Tuna Park idag när min telefon ringde. Jag svarade och fick genast höra att det var från Lugna Favoriter och att jag var med i sändningen. Jag var chockad och hade ingen aning om vad det handlade om. Till slut fick jag i alla fall veta att jag hade vunnit två biljetter till musikalen Hairspray!

Det var över en månad sedan som jag slängde in en kort motivering på deras hemsida. Och nu vann jag två biljetter! Jag är överlycklig :) Och just nu kan jag inte annat tycka än att jag är så jävla värd det här :) Jag ska ta med mig mamma till chinateatern. Mys.

Är det inte sånt här som bara händer andra men aldrig en själv?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Å va kul att du vann teaterbiljetter, toppen!

Håller tummarna så hårt jag kan
för att det ska dyka upp ett jobb, det gör de nog snart ska du se.
Kram
Svärmor