måndag 7 september 2009

Busy weekend

Det har varit en lång och händelserik helg. Lördagen började redan kl 07:30 på morgonen. En timme senare satt jag i en konferenslokal på hotell Smeden för att inleda kvinnojouren MOAs årsplanering. Det blev en lång dag med många diskussioner, otroligt givande! Vi avslutade med en god middag tillsammans och sen åkte jag hem vid 20:30-tiden. En snabbis i duschen, sminkning och hårfixning och sedan var det dags för mig att åka igen. Förfest hemma hos Angelika och sedan Mickes överraskningsfest på Harrys. Dom hade hyrt övervåningen och det blev toklyckat! Vi hade roligt, drack en massa drinkar och dansade loss! Det var länge sedan jag hade så roligt på krogen, så det känns jätteskönt! Jag kunde slappna av också.. inte en massa oro.. oftast är det ju de som brukar förstöra mina kvällar ute. Men jag var nog för trött för att oroa mig :)

Idag har det varit en lugn dag. Har varit på tvilling-grabbarnas 2-årskalas! De är för söta nu när de börjar prata lite bättre! Efter det har jag spenderat hela eftermiddagen och kvällen med att formatera om datorn. Min älskade Danne lyckades få igång formateringen trots att viruset i princip käkat upp hela datorn. Nu fungerar den igen och jag är sjukt glad över det! Inget mer datastrul nu tack!

Imorgon så blir det mer jobbsökning. Har några ansökningar att skriva och några samtal att ringa. Sedan ska jag till tjejjouren på kvällen.

0 kommentarer: