måndag 28 september 2009

Mitt bloggande

Jag har funderat på det här med mitt bloggande. Jag har alltid hävdat att jag bloggar endast för mig själv... min ventil utåt. Och visserligen är det så till en väldigt stor del, men till en viss del skriver jag ju också för mina läsare. Till vänner som vill veta vad som händer i mitt liv och till okända människor som ständigt följer mitt liv. Ni läsare är faktiskt väldigt viktiga för mig.. speciellt när ni hjälper mig och stöttar mig med era kommentarer.

Nu har jag skrivit i denna blogg i snart tre år och det har blivit dryga 900 inlägg. I perioder har jag skrivit väldigt mycket medan jag i andra stunder har varit väldigt inaktiv. Hur som helst så har denna blogg hjälpt mig väldigt mycket.. jag är en person som behöver få ut mina tankar och känslor och det har jag verkligen kunnat göra här.

Ibland kan jag önska att jag hade denna blogg lite mer anonym så att jag kunde släppa ut mina känslor och tankar ännu mer... men oftast så känner jag mig inte hämmad av det. Jag hoppas att jag kommer få många fler år tillsammans med denna blogg. Det har ju nästan blivit som en vän för mig.. en vän som alltid lyssnar.

0 kommentarer: