måndag 29 december 2008

Attackerad igen..

Ångest. Min kropp är fylld av den där skiten igen. När jag var som sjukast och svagast såg den sin chans att komma och härska igen. Hade jag ens räknat med något annat? Så just nu känns allt väldigt tungt, vill inte träffa människor.. och får panik vid tanken på nyårsafton. Jag vill inte längre fira nyår, jag vill isolera mig... Låsa in min själv i någon liten vrå någonstans så långt bort från alla partyhattar och raketer som möjligt. Kanske kan sträcka mig till en middag med några nära och kära. Vill inte känna så här!!
Har ont i magen... dumma stressmage. För en stund skulle jag vilja vara någon annan än mig själv. Någon som bara kan leva för stunden, någon som bara kan släppa allt och bara ha roligt. Någon som Någon som kan festa utan att behöva oroa sig.. Någon som KAN!

...någon som inte är jag..

1 kommentarer:

Anonym sa...

MIn vän min vän,jag vet så väl hur du känner det! Du vet att det kommer bättre dagar...om du vill vara hemma på nyårsafton så är ju det ok eller hur? Du måste ingenting, gör det du känner för. Du har varit sjuk och behöver vila. Du minskar din medicin oh behöver vila. Du måste vara snäll mot dig själv! Du gör stora framsteg varje dag! KRAM